Έρευνα αγοράς με διαδικτυακά εργαλεία -γρήγορα, ευέλικτα, κατανοητά

Οι διαδικτυακές έρευνες είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά ερευνητικά εργαλεία στο μάρκετινγκ. Χαρακτηρίζονται από ορισμένα μοναδικά πλεονεκτήματα: Εξοικονομούν χρόνο (και χρήματα) καθώς δεν απαιτούν τρίτα μέρη (έναν συνεντευξιαστή) και χρόνο για την επιστροφή των ερωτηματολογίων. Προσφέρουν άμεσες απαντήσεις, που δεν επηρεάζονται από κάποιον συνεντευξιαστή -ειλικρινείς και ανυπόκριτες. Συμπληρώνονται εύκολα από τους ερωτηθέντες -η ευελιξία […]

Δημιουργήστε μια έρευνα με βάση τις πληροφορίες που χρειάζεται η επιχείρησή σας

Σε μια έρευνα, θα πρέπει κάποιος να δώσει έμφαση όχι μονάχα στη διαμόρφωση της ερώτησης, αλλά και στη μορφοποίηση αυτής της ερώτησης. Όλα εξαρτώνται από τα αποτελέσματα που θέλετε να συλλέξετε. Όταν χρησιμοποιείτε μία κλίμακα ή μία συγκριτική ερώτηση, θα πρέπει να προσφέρετε έναν ίσο αριθμό από επιλογές θετικών και αρνητικών απαντήσεων. Έτσι, δίνετε τη […]

10 βήματα για να δημιουργήσετε μια έρευνα

 Προσδιορίστε το κοινό σας: Ποιος θα ήθελε να συμμετέχει στην έρευνά σας; Θα πρέπει να αποφασίσετε εάν το δείγμα που έχετε επιλέξει εκπροσωπεί το κοινό-στόχος σας. Οι απαντήσεις που θα λάβετε από το δείγμα σας θα διαμορφώσουν και θα επηρεάσουν μελλοντικές σας αποφάσεις.        Προσδιορίστε τους στόχους της έρευνάς σας: Προσδιορίστε με σαφήνεια τι θέλετε να […]

Διαδικτυακές έρευνες 360 μοιρών: Αποφύγετε τα συνήθη λάθη

Η ερευνητική μέθοδος “σχόλια 360 μοιρών” αποτελεί ισχυρό ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιείται από μεγάλους οργανισμούς, το οποίο ωστόσο, όπως κάθε δυνατό φάρμακο, πρέπει να αξιοποιείται με ακρίβεια, έξυπνα και με απόλυτη σαφήνεια ανάλογα με το ποιο είναι το πρόβλημα που απαιτεί λύση. Εδώ, θα προσπαθήσουμε να υπογραμμίσουμε ορισμένες παγίδες από τις οποίες κινδυνεύουμε όταν χρησιμοποιούμε […]

Τα πιο συνήθη λάθη: Διπλές ερωτήσεις

Όταν ετοιμάζετε ένα ερωτηματολόγιο για μία μελέτη, είτε αυτή είναι διαδικτυακή είτε όχι (έντυπη, τηλεφωνική, κ.λπ.) είναι πιθανό ένας άπειρος ερευνητής να υπονομεύσει ολόκληρη την έρευνα χρησιμοποιώντας μια διπλή ερώτηση. Ειδικά οι διαδικτυακές έρευνες συχνά προδιαθέτουν για ένα παρόμοιο λάθος. Γιατί; Όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένα, ο χρόνος του ερωτηθέντα είναι ένα κρίσιμο στοιχείο στις διαδικτυακές […]

Εφτά τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τις διαδικτυακές έρευνες ως εργαλείο επιτυχημένου μάρκετινγκ

Μονάχα εταιρείες που δεν σχετίζονται με την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών σε πελάτες δεν ενδιαφέρονται αν οι πελάτες τους είναι ικανοποιημένοι, αν θα ήθελαν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία ξανά, και εάν όχι, γιατί. Η διαδικτυακή τεχνολογία μάς βοηθά να ερευνήσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις συνήθειες και προσδοκίες των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς, […]

Κοινά λάθη: Περίπλοκες, ασαφείς και μεγάλες ερωτήσεις

“Πιστεύετε ότι η διαθεσιμότητα ποτών χαμηλού αλκοόλ με γεύση που θυμίζει φρούτο είναι επαρκής;” Σε ένα παρόμοιο ερώτημα, ένα ήρεμο άτομο ίσως κάτσει να σκεφτεί τι να γράψει. Ένα ανυπόμονο άτομο, όμως, πιθανότατα να κλείσει την ιστοσελίδα και να ασχοληθεί με κάτι άλλο. Και εάν αυτή η ιστοσελίδα είναι η διαδικτυακή μας έρευνα, τότε βρισκόμαστε […]

Πριν ξεκινήσετε: Πότε πρέπει να χρησιμοποιείτε ανοιχτές και κλειστές ερωτήσεις

Στην έρευνα οι ανοιχτές και κλειστές ερωτήσεις έχουν, και οι δύο, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Ανάλογα με τους στόχους, τη συγκεκριμένη αγορά, το κοινό ή το δείγμα, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζητήματος, οι ερευνητές επιλέγουν τον έναν ή τον άλλο τύπο ερωτήσεων. Κατά την επιλογή, μία ισορροπία μεταξύ πολλών παραγόντων θα […]

Πλεονεκτήματα της διαδικτυακής έρευνας

Ολοκληρώνονται πιο γρήγορα, είναι φθηνότερες, παράγουν άμεσα αποτελέσματα, έχουν εκπληκτικές δυνατότητες επεξεργασίας και δίνουν πιο ακριβή δεδομένα -είναι οι έρευνες στο διαδίκτυο. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα είναι εμφανή, όπως το χαμηλότερο κόστος, η ταχύτητα, η ακρίβεια, η ευκολία στη διαχείριση -τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τους διαχειριστές. Ωστόσο, υπάρχουν πλεονεκτήματα που είναι λιγότερο […]

Κοινά λάθη: Καθοδηγητικές ερωτήσεις και η “πλάνη των πολλών ερωτημάτων”

“Σταμάτησες να κλέβεις αυτοκίνητα;”, ρωτά ο δικηγόρος στο δικαστήριο. Τι μπορεί να απαντήσει ο κλέφτης σε αυτή την ερώτηση; Αν απαντήσει “ναι”, αυτό που θα ακούσει ο δικαστής είναι “ναι, κλέβω εδώ και πολύ καιρό αυτοκίνητα”. Κάτι που, ουσιαστικά, ισούται με ομολογία. Αν απαντήσει “όχι”, τότε είναι ακόμη χειρότερο -θα επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται ακόμα στο […]