Πρώτα βήματα: Πώς να δημιουργήσετε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

Οπλισμένος με ένα πληκτρολόγιο κι ένα ποντίκι, ο σύγχρονος χρήστης μπορεί να γίνει πραγματικός δικτάτορας για εταιρείες που του προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες. Ο καθένας μπορεί άμεσα να δηλώσει εάν είναι ένας ευχαριστημένος καταναλωτής ή όχι, να αγοράσει ένα προϊόν σε πραγματικό χρόνο ή να “ψηφίσει”, από την άνεση του καναπέ του, ποιος προμηθευτής θα […]

Πρυτάνεις και διευθυντές παρακολουθούν την εικόνα των πανεπιστημίων και σχολείων με διαδικτυακές έρευνες

Όταν αναφερόμαστε στη διαδικτυακή έρευνα και την εκπαίδευση, ίσως στην αρχή πολλοί να σκέφτονται ότι οι διαδικτυακές έρευνες είναι ένα μέσο μονάχα για να εξετάζονται οι μαθητές/φοιτητές ή να αξιολογούνται. Ωστόσο, δεν θα σταθούμε εκεί. Οι διαδικτυακές έρευνες είναι, επίσης, ένα ισχυρό εργαλείο για τη συλλογή δεδομένων και τη διοίκηση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Μπορούν να εφαρμοστούν […]

Πριν ξεκινήσετε: Πώς να προετοιμαστείτε για το σχεδιασμό μίας επιτυχημένης έρευνας

Η σωστή προετοιμασία πριν τη δημιουργία μίας έρευνας είναι καίριας σημασίας για την επιτυχία κάθε μελέτης. Είναι σημαντικό να απαντηθούν ορισμένα βασικά ερωτήματα πριν ξεκινήσει ο σχεδιασμός συγκεκριμένων ερωτήσεων για το ερωτηματολόγιο. Η προκαταρκτική προετοιμασία είναι ουσιώδης στην επίτευξη καλών αποτελεσμάτων. Μονάχα μέσα από μία παρόμοια διαδικασία θα μπορέσει να επιτευχθεί ο σωστός σχεδιασμός, μορφή […]