Η έρευνα αγοράς στην Ψηφιακή Εποχή

Η έρευνα αγοράς ανέκαθεν υπήρξε βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος έως την κατανόηση των ιδιοτροπιών κάθε χρήστη σχετικά με την αγορά ενός προϊόντος, οι έρευνες είναι τα “μάτια και αυτιά” κάθε τμήματος μάρκετινγκ. Η βασική μέθοδος για την έρευνα αγοράς είναι η επικοινωνία με τους ανθρώπους που αγοράζουν […]

Πώς μπορούμε να “ακούμε” συνεχώς τα σχόλια των χρηστών μας;

“Η ικανοποίηση των χρηστών είναι άνευ αξίας. Η αφοσίωση των χρηστών, όμως, είναι ανεκτίμητη!”, δηλώνει ο Jeffrey Gitomer, ειδικός σε θέματα μάρκετινγκ και συγγραφέας μερικών από τους καλύτερους οδηγούς στον τομέα του μάρκετινγκ. Ωστόσο, το ένα βασίζεται στο άλλο. Και ο ίδιος ο Gitomer είναι πεπεισμένος ότι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί και να […]

Έρευνα αγοράς με διαδικτυακά εργαλεία -γρήγορα, ευέλικτα, κατανοητά

Οι διαδικτυακές έρευνες είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά ερευνητικά εργαλεία στο μάρκετινγκ. Χαρακτηρίζονται από ορισμένα μοναδικά πλεονεκτήματα: Εξοικονομούν χρόνο (και χρήματα) καθώς δεν απαιτούν τρίτα μέρη (έναν συνεντευξιαστή) και χρόνο για την επιστροφή των ερωτηματολογίων. Προσφέρουν άμεσες απαντήσεις, που δεν επηρεάζονται από κάποιον συνεντευξιαστή -ειλικρινείς και ανυπόκριτες. Συμπληρώνονται εύκολα από τους ερωτηθέντες -η ευελιξία […]

Εφτά τρόποι για να χρησιμοποιήσετε τις διαδικτυακές έρευνες ως εργαλείο επιτυχημένου μάρκετινγκ

Μονάχα εταιρείες που δεν σχετίζονται με την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών σε πελάτες δεν ενδιαφέρονται αν οι πελάτες τους είναι ικανοποιημένοι, αν θα ήθελαν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία ξανά, και εάν όχι, γιατί. Η διαδικτυακή τεχνολογία μάς βοηθά να ερευνήσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις συνήθειες και προσδοκίες των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς, […]