Η ικανοποίηση των πελατών είναι σημαντική για κάθε επιχείρηση, ωστόσο κανένας άλλος κλάδος δεν εξαρτάται τόσο στενά από τα θετικά σχόλια των πελατών του όσο ο χώρος της φιλοξενίας και εστίασης.
Η λειτουργία του ξενοδοχείου ή εστιατορίου σας περιστρέφεται γύρω από την παροχή άριστης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες. Η αδυναμία να ικανοποιήσετε τις ανάγκες των φιλοξενούμενών σας μπορεί να οδηγήσει στην ανάρτηση αρνητικών σχολίων στο διαδίκτυο με σοβαρές επιπτώσεις για την επιχείρησή σας. Συνεπώς, κάθε ξενοδοχείο και εστιατόριο πρέπει να έχει συνεχώς ένα προβάδισμα έναντι της παροχής κακών υπηρεσιών και συνεχώς να αναζητά τη βελτίωση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες του με τη χρήση τακτικών ερευνών.
Το Survey.gr σας δίνει τη δυνατότητα να συλλέγετε και να αναλύετε πολύτιμα δεδομένα με ελάχιστο κόστος. Πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια περιλαμβάνουν πεδία στις ιστοσελίδες τους όπου οι πελάτες μπορούν να αναρτούν τα σχόλια τους και έχουν καλό λόγο για αυτό. Οι πελάτες νιώθουν την ανάγκη να προσφέρουν ειλικρινή σχόλια και τα ψηφιακά εργαλεία είναι συνήθως ο πιο γρήγορος και εύκολος τρόπος για να το κάνουν.
Με το Survey.gr μπορείτε να δημιουργείτε την έρευνά σας και να συλλέγετε απαντήσεις μέσα από το κανάλι της προτίμησής σας. Μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας ένα απλό link και να εξάγετε άμεσα κρίσιμες πληροφορίες για την επιχείρησή σας.