Καθώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας, έχουν τη δυνατότητα να σας προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για τους τομείς στους οποίους θα μπορούσατε να βελτιωθείτε. Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες σας; Είτε πρόκειται για τις τιμές ή τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, είτε για την καθαρότητα των χώρων ή την εξυπηρέτηση, οι πελάτες σας είναι σε θέση να σας παρέχουν σημαντικά σχόλια που μπορείτε να αξιοποιήσετε.
Ακούστε τη φωνή των πελατών σας για να σχεδιάσετε τη στρατηγική της επιχείρησής σας, εντοπίστε ευκαιρίες και αυξήστε τις πωλήσεις σας. Με «έξυπνες» έρευνες ικανοποίησης πελατών μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία που αποκομίζουν οι πελάτες σας από την αλληλεπίδραση που έχουν με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να διατηρήσετε την αφοσίωσή τους.
Συχνά οι επιχειρήσεις επικεντρώνουν τις προσπάθειες και τους πόρους τους στην απόκτηση νέων πελατών. Έπειτα, όμως, αδυνατούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των υφιστάμενων πελατών και να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμους δεσμούς μαζί τους.
Με το Survey.gr μπορείτε να προσεγγίσετε ένα μέγιστο αριθμό πελατών μέσα από πολλαπλά κανάλια. Δημιουργήστε μία έρευνα ικανοποίησης πελατών και επικοινωνήστε μαζί τους σε όποιο μέσο αυτοί προτιμούν να αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας –τα κοινωνικά δίκτυα, τον ιστότοπό σας, μέσω email, κ.ά. Το Survey.gr προσφέρει μια ποικιλία από διαύλους επικοινωνίας προκειμένου να συλλέξετε γρήγορα απαντήσεις. Και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, αποκλείστε τις άκυρες ή ακραίες απαντήσεις και επικεντρωθείτε μονάχα στα χρήσιμα δεδομένα που σας ενδιαφέρουν.
Το διαδικτυακό μας εργαλείο ερευνών σας βοηθά να ακούσετε τη φωνή των πελατών σας και να μεγιστοποιήσετε την ικανοποίηση τους.