Πλεονεκτήματα της διαδικτυακής έρευνας

Ολοκληρώνονται πιο γρήγορα, είναι φθηνότερες, παράγουν άμεσα αποτελέσματα, έχουν εκπληκτικές δυνατότητες επεξεργασίας και δίνουν πιο ακριβή δεδομένα -είναι οι έρευνες στο διαδίκτυο. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα είναι εμφανή, όπως το χαμηλότερο κόστος, η ταχύτητα, η ακρίβεια, η ευκολία στη διαχείριση -τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τους διαχειριστές. Ωστόσο, υπάρχουν πλεονεκτήματα που είναι λιγότερο […]

Κοινά λάθη: Καθοδηγητικές ερωτήσεις και η “πλάνη των πολλών ερωτημάτων”

“Σταμάτησες να κλέβεις αυτοκίνητα;”, ρωτά ο δικηγόρος στο δικαστήριο. Τι μπορεί να απαντήσει ο κλέφτης σε αυτή την ερώτηση; Αν απαντήσει “ναι”, αυτό που θα ακούσει ο δικαστής είναι “ναι, κλέβω εδώ και πολύ καιρό αυτοκίνητα”. Κάτι που, ουσιαστικά, ισούται με ομολογία. Αν απαντήσει “όχι”, τότε είναι ακόμη χειρότερο -θα επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται ακόμα στο […]

Πρώτα βήματα: Πώς να δημιουργήσετε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

Οπλισμένος με ένα πληκτρολόγιο κι ένα ποντίκι, ο σύγχρονος χρήστης μπορεί να γίνει πραγματικός δικτάτορας για εταιρείες που του προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες. Ο καθένας μπορεί άμεσα να δηλώσει εάν είναι ένας ευχαριστημένος καταναλωτής ή όχι, να αγοράσει ένα προϊόν σε πραγματικό χρόνο ή να “ψηφίσει”, από την άνεση του καναπέ του, ποιος προμηθευτής θα […]

Πριν ξεκινήσετε: Πώς να προετοιμαστείτε για το σχεδιασμό μίας επιτυχημένης έρευνας

Η σωστή προετοιμασία πριν τη δημιουργία μίας έρευνας είναι καίριας σημασίας για την επιτυχία κάθε μελέτης. Είναι σημαντικό να απαντηθούν ορισμένα βασικά ερωτήματα πριν ξεκινήσει ο σχεδιασμός συγκεκριμένων ερωτήσεων για το ερωτηματολόγιο. Η προκαταρκτική προετοιμασία είναι ουσιώδης στην επίτευξη καλών αποτελεσμάτων. Μονάχα μέσα από μία παρόμοια διαδικασία θα μπορέσει να επιτευχθεί ο σωστός σχεδιασμός, μορφή […]