Πώς να δημιουργήσετε ερωτήσεις για έρευνες

Όταν θα έχετε ορίσει το σκοπό της έρευνάς σας, τις πληροφορίες που θα χρειαστείτε και πώς θα αναλύσετε τα δεδομένα που θα συλλέξετε, θα πρέπει πλέον να σκεφτείτε πώς θα διατυπώσετε τις ερωτήσεις που θα πρέπει οι ερωτηθέντες σας να απαντήσουν. Σας προσφέρουμε 10 βασικές συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε τις ερωτήσεις της έρευνάς […]

Διαδικτυακές έρευνες για εργασία με μαθητές/φοιτητές, βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και η αντιμετώπιση μη ακαδημαϊκών προβλημάτων

Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που συναντάτε το θέμα της διαδικτυακής έρευνας στην εκπαίδευση, μπορεί να σκεφτείτε ότι αναφερόμαστε σε έρευνες ως εργαλείο εξέτασης / αξιολόγησης μαθητών ή φοιτητών -αλλά αν έχετε διαβάσει το άρθρο “Πρυτάνεις και διευθυντές παρακολουθούν την εικόνα των πανεπιστημίων και σχολείων με διαδικτυακές έρευνες”, τότε θα γνωρίζετε ήδη ότι τα […]

Εννέα συμβουλές για να αυξήσετε τον αριθμό των συμμετεχόντων

Σε γενικές γραμμές, δεν επιλέγουν όλοι οι ερωτηθέντες να συμμετέχουν σε μία μελέτη. Τα αίτια πίσω από την επιλογή τους αυτή μπορεί να οφείλονται σε προσωπικούς λόγους ή σε λανθασμένο σχεδιασμό της έρευνας. Εδώ, σας δίνουμε εννέα συμβουλές για να μειώσετε τον αριθμό των ερωτηθέντων που δεν θα είναι πρόθυμοι να συμμετέχουν στην έρευνά σας. […]

Η έρευνα αγοράς στην Ψηφιακή Εποχή

Η έρευνα αγοράς ανέκαθεν υπήρξε βασικό και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Από το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος έως την κατανόηση των ιδιοτροπιών κάθε χρήστη σχετικά με την αγορά ενός προϊόντος, οι έρευνες είναι τα “μάτια και αυτιά” κάθε τμήματος μάρκετινγκ. Η βασική μέθοδος για την έρευνα αγοράς είναι η επικοινωνία με τους ανθρώπους που αγοράζουν […]

Προκαταλήψεις συνεντευξιαστών και πλεονεκτήματα των διαδικτυακών ερευνών

Οι έρευνες και μελέτες αποτελούν αντικείμενο μιας ολόκληρης επιστήμης, που έχει ως στόχο να βρει την κατάλληλη φόρμουλα για τη συλλογή επακριβών δεδομένων και αποτελεσμάτων χωρίς σφάλματα και αποκλίσεις. Και εάν οι αποκλίσεις που οφείλονται σε ερωτήσεις με λανθασμένη μορφοποίηση αποτελούν σαφές και ευρέως γνωστό πρόβλημα (δείτε τα άρθρα μας σχετικά με τις περίπλοκες ερωτήσεις, […]

Πώς οι διαδικτυακές έρευνες ωφελούν τις συνεντεύξεις αποχώρησης εργαζομένων

Η παραίτηση από μια δουλειά αποτελεί μέρος της ζωής σχεδόν κάθε εργαζόμενου. Ένα υψηλό ποσοστό παραιτήσεων, όμως, δεν θα έπρεπε να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας κάθε επιχείρησης. Αν οι υπάλληλοι μιας εταιρείας καταγράφουν υψηλά ποσοστά αποχώρησης, αυτό υποδηλώνει την ύπαρξη ενός συνεχούς προβλήματος στη λειτουργία της επιχείρησης. Επιπλέον, κάτι παρόμοιο σημαίνει αυξημένα έξοδα για […]

Πώς να γράψετε εισαγωγή και οδηγίες στην έρευνά σας

Η ύπαρξη εισαγωγής και οδηγιών σε μία έρευνα είναι εξίσου σημαντικά με το σχεδιασμό και τη μορφοποίηση των ερωτήσεων σας. Κάποιοι ερωτηθέντες μπορεί να επιλέξουν να μην συμμετέχουν στην έρευνά σας εάν δεν έχουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με το σκοπό της, τον τρόπο με τον οποίο θα συλλεχθούν τα δεδομένα ή τον τρόπο με τον […]

Πώς μπορούμε να “ακούμε” συνεχώς τα σχόλια των χρηστών μας;

“Η ικανοποίηση των χρηστών είναι άνευ αξίας. Η αφοσίωση των χρηστών, όμως, είναι ανεκτίμητη!”, δηλώνει ο Jeffrey Gitomer, ειδικός σε θέματα μάρκετινγκ και συγγραφέας μερικών από τους καλύτερους οδηγούς στον τομέα του μάρκετινγκ. Ωστόσο, το ένα βασίζεται στο άλλο. Και ο ίδιος ο Gitomer είναι πεπεισμένος ότι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί και να […]

Πρώτα βήματα: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ερωτήσεων ανοικτού και κλειστού τύπου

Η διεξαγωγή ερευνών στο Διαδίκτυο δίνει τεράστια δύναμη στα χέρια των ερωτηθέντων! Έχοντας συνηθίσει να διαβάζουν συνεχώς διαδικτυακά, περνούν τα μάτια τους πάνω από τις γραμμές γρήγορα -σαν να “σκανάρουν” αντί να διαβάζουν-, είναι ανυπόμονοι και με τα χέρια πάνω στο ποντίκι είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να μεταβούν σε άλλη ιστοσελίδα. Για το λόγο […]

Τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μιας έρευνας

Ο σωστός προγραμματισμός και προετοιμασία πριν ξεκινήσετε μια έρευνα είναι όσο σημαντικός είναι και ο σχεδιασμός της. Υπάρχουν έξι βασικά ερωτήματα που ο δημιουργός μιας έρευνας θα πρέπει να απαντήσει εκ των προτέρων, προκειμένου να δημιουργηθεί μία αποτελεσματική έρευνα που θα παράγει τα επιθυμητά αποτελέσματα Το πρώτο ερώτημα είναι: Τι είδους πληροφορίες θέλω να συλλέξω […]