Με την ολοκλήρωση ενός κύκλου μαθημάτων, ένας εκπαιδευτικός μπορεί να κερδίσει πολύτιμες γνώσεις αν διεξάγει μία έρευνα αξιολόγησης του. Όταν πραγματοποιεί μια παρόμοια έρευνα, ένας εκπαιδευτικός πρέπει να είναι προσεκτικός να μην κρύβεται πίσω από την ύλη του μαθήματος. Μην φοβηθείτε να κάνετε τις δύσκολες ερωτήσεις ακόμα και εάν δεν σας αρέσουν οι απαντήσεις που θα λάβετε από τους διδασκόμενούς σας.
Θα λάβετε απόψεις από ένα ευρύ κοινό –από αυτούς που πίστευαν ότι είστε εκπληκτικός έως εκείνους που θεώρησαν ότι οι μέθοδοι διδασκαλίας σας δεν ήταν αποτελεσματικές. Συνδυάζοντας, όμως, αυτό το ευρύ πεδίο απαντήσεων και αναλύοντας το θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε συγκεκριμένες περιοχές στις οποίες οι απαιτήσεις που καταγράφονται στα ερωτηματολόγια είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν, προαιρετικές ή απλώς μια πρόταση.
Η αίθουσα διδασκαλίας αποτελεί τον παραδοσιακό χώρο στον οποίο πραγματοποιούνται έρευνες αξιολόγησης εκπαιδευτικών. Ωστόσο, ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε τους μαθητές, φοιτητές ή άλλους διδασκόμενούς σας και να αναμένετε ειλικρινείς απαντήσεις είναι εάν τους προσεγγίσετε μέσα από μία ποικιλία διαύλων επικοινωνίας, την οποία προσφέρει το Survey.gr –από κινητά έως πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. Επιτρέψτε στους διδασκόμενούς σας να συμπληρώσουν την έρευνά σας κάτω από τους δικούς τους όρους και να παραμείνουν πραγματικά ανώνυμοι, με τις ευέλικτες μεθόδους διανομής που προσφέρουμε.
Δημιουργήστε μία έρευνα, μοιράστε την μέσα από τα πολλαπλά κανάλια που προσφέρουμε και επεξεργαστείτε τα σχόλια που θα λάβετε μέσα από μία πλατφόρμα. Εξελιγμένα εργαλεία είναι στη διάθεσή σας για να αναλύσετε τα αποτελέσματα, χωρίς να απαιτούν ειδική γνώση κάποιου λογισμικού. Αντί αυτού, εκμεταλλευτείτε το χρόνο σας ακούγοντας τα σχόλια των διδασκόμενών σας ώστε να γίνετε ο καλύτερος εκπαιδευτικός που μπορείτε να είστε, αγγίζοντας το μέγιστο των δυνατοτήτων σας.