1. Πώς επικοινωνήσατε με τον/ην εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών μας τελευταία φορά;
2. Πόση ώρα χρειάστηκε να περιμένετε μέχρι ένας/μία εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών να σας βοηθήσει;
3. Τι συνέβη κατά τη συζήτηση με τον/ην εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών μας;
4. Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα το αποτέλεσμα της συζήτησής σας με τον/ην εκπρόσωπο;
5. Σε κλίμακα 1 - 5, κατά πόσο συμφωνείτε με τα παρακάτω χαρακτηριστικά σχετικά με τον/ην εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών μας:
Εξαιρετική ποιότητα | Καλή ποιότητα | Μέση ποιότητα | Χαμηλή ποιότητα | Απαράδεκτη ποιότητα | |
---|---|---|---|---|---|
Υπομονετικός/η | |||||
Ενθουσιώδης | |||||
Άκουγε προσεκτικά | |||||
Φιλικός/ή | |||||
Σοβαρός/ή | |||||
Προσεκτικός/ή |
6. Επιλύθηκε το πρόβλημά σας;
7. Εάν το πρόβλημά σας παραμένει, παρακαλούμε δώστε μας την ευκαιρία να το διορθώσουμε. Συμπληρώστε τις παρακάτω πληροφορίες και ένας εκπρόσωπος από την Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Όνομα
Αριθμός τηλεφώνου
Email