Τραπεζικό ίδρυμα - ικανοποίηση πελατών

1. Για ποιο λόγο επισκεφθήκατε τελευταία φορά την ΟΝΟΜΑ-ΤΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΑΣ;
2. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες, πώς θα αξιολογούσατε τη συνολική σας ικανοποίηση με την ΟΝΟΜΑ-ΤΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΑΣ;
  • Εξαιρετικά δυσαρεστημένος/η
    • Εξαιρετικά ικοναποιημένος/η
    3. Πόσο πιθανό είναι να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ΟΝΟΜΑ-ΤΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΑΣ;
    • Σίγουρα όχι
      • Σίγουρα ναι
      4. Θα προτείνατε την ΟΝΟΜΑ-ΤΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΑΣ σε κάποιον φίλο;
      5. Όταν επισκεφθήκατε τελευταία φορά την ΟΝΟΜΑ-ΤΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ο/η εκπρόσωπος που σας εξυπηρέτησε:
      Συμφωνώ απόλυταΣυμφωνώΟύτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώΔιαφωνώΔιαφωνώ απόλυτα
      Γνώριζε καλά τα προϊόντα/υπηρεσίες της τράπεζας
      Σας αντιμετώπισε ως σημαντικό πελάτη
      Ήταν καλός/ή και ευγενικός/ή
      Ήταν γρήγορος/η και αποτελεσματικός/η
      Προσέφερε την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα/ερώτημά σας
      6. Κατά την επίσκεψή σας, ο/η εκπρόσωπος εξυπηρέτησης σάς προσέφερε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες;
      7. Δεχθήκατε να αγοράσετε αυτό το προϊόν ή υπηρεσία;
      8. Παρακαλούμε πείτε μας πώς πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας.

      Διαδικτυακές έρευνες από το Survey.gr.

      Δημιουργήστε τις δικές σας έρευνες εδώ.